“19.08.2015 Beykoz Spor Kulübünün temelleri atılalı tam yüz yedi yıl olmuş.
”
Hayırlı uğurlu olsun. 19 Ağustos akşamı da yine Beykoz meydanında Boğazın Yargıçları'nın başlattığı ve sonrasında Beykoz Belediye Meclisi kararıyla belediyenin de destek verdiği yürüyüş ve etkinlikler yapıldı.
Dost Beykoz’un haberine göre, bizimde yıllardır üzerine basa basa yazdığımız üzere “Beykozluluk Bilincinin" pekiştirilmesi adına yürüyüşün ardından Paşabahçe Stadı'nda bir etkinlik yapıldı. Boğazın Yargıçları'nın geniş katılım sağladığı görülen haberde Dünya Beykozlular Günü sebebiyle Beykozluların kenetlendiği de yazıyor.
Tabii ki burada anlatmak istediğim gazetenin haberi veriş şekli değil. Bilakis Beykoz’a bir moral değer katmak adına güzel bir şekilde kaleme alındığı aşikâr. Velâkin gerek haberin fotoğraflarında, gerekse içeriğinde ne Beykoz’un “adının önüne Beykozlu yazılmış” Sivil Toplum Kuruluşları, ne siyasi parti ve gençlik temsilcileri, ne de vakıf cemaat vs. kanaat guruplarını göremedik. Oysa ki, senede bir gün dahi olsa, yıllarını Beykoz ve Beykozluya hizmet! için geçirmiş bu kadroların siyasi, ticari ve ideolojik görüşlerini bir kenara bırakarak bir arada bulunmaları gerçekten de “Beykozluluk Bilincinin” gelişmesine katkı sağlardı.
Programın organizasyonunu kim yaptı bilmiyorum, ama TOFD Başkanı Saniye EFE Hanımefendi’nin dışında, sanki tekmil verir gibi bir AKP’li milletvekili, bir İlçe Başkanı, bir Kadın Kolları Başkanı, iki AKP’li Başkan yardımcısı ve diğer yakın kişilerden başka ortalarda görünen yok. Diğer bir ilginçlik de Beykoz gençliğini çok yakından ilgilendiren bir konuda Gençlik Kolları neden ortalarda yok, ama bu soru AKP’lilere ait olduğu için sormuyorum.
Evet, organizasyon Belediyenin himayesinde yapıldığına göre bu ilçenin diğer kurumları bu etkinliğe davet edilmedi mi? Edildiler ise niçin katılım sağlamadılar? Yoksa bu tür organizasyonlar tıpkı Ramazanda ki mahalle iftarları gibi yalnız AKP sevenleri bir araya getirmek için mi yapılıyor?
'Bu da nereden çıktı?' diyenler olabilir… Ama senelerdir iftarlar yapılan ilçemizde, bugüne kadar hiçbir yetkilinin farklı görüşlerden isimleri arayarak bu akşam sizin mahallenize geliyoruz, gelin bu mübarek akşamda iftarı beraber yapalım, halkımıza kardeşlik mesajı verelim denildiğini duymadım. Ya da beni bugüne kadar kimse aramadı nedense?
Velhasılı kelam azizim, niyetiniz Beykozluluk bilinci oluşturmak ise, bunu Beykoz’un bütün unsurları ile birlikte başarabilirsiniz. Farklılıkları, değişik fikirleri zenginlik sayarak, bir ortak payda oluşturursunuz. Yoksa senede bir gün, o da en fazla bir saat Beykoz Meydanından Sultaniye’ye beraber yürümeye tahammülünüz yoksa Beykozluluk bilinci falan oluşturamazsınız.
Kendi programlarınızda, kendi masalarınızda kendi kendinize etkinlikler yapıp, kendiniz konuşup kendiniz dinlerseniz o zaman adama sorarlar kardeşim; “Bu memlekette yalnızca AKP’liler mi Beykozlu?”
Vesselam…
soruyu şöyle de sorabiliriz; “yalnızca AKP’liler mi T.C. vatandaşı!? Tabi aslında ironi olsun diye soruyorum, yanıt beklemiyorum…
Sadece BOY GÖSTERMEKLE BEYKOZLU OLUNAMAZ….
Beykoz VAADLERİ Bekliyor..
Beykoz Hizmet Bekliyor..
Beykoz YAŞAM STANDARTININ YÜKSELMESİNİ Bekliyor..
Beykoz Saygı Bekliyor..Beykoz Sevgi Bekliyor..
SÜREKLİ SUÇLANMAK..AZARLANMAK İSTEMİYOR…
MAALESEF BEYKOZUN BİR 5 YILI DAHA HEBA OLMUŞTUR.
Oncelikle sizi bu sutunlarda bizlere sunan gazete yonetimine bir soru sormak istiyorum.
Sn.Dost Beykoz yoneticileri;
Gunlerce beykozun genc beyni gazetemizde diye yazdiginiz kisi olan murat beyi daha ilk yazisinda sinifta kaldigini goruyoruz.
Daha ilk yazisinda AK PARTİ dusmanligi yapmasi tarafsiz lik degil,sadece calistigi kurumdaki gordugu kotu muameleden dolayimidir diye aklimiza geliyor.
Biz burada genc beyinleri tarafsiz ve objektif olm asini bekliyoruz.
Ak parti dusmanliginiz secim yenilginizin de urunu olabilirmi?
Duydugumuza gore akil hocalarniz ve size siyasi kimlik katanlar bile menfaatleri geregi AK PARTİ li oluyorlarmis.
Eee artik sizinde en. Kisa zama da AK PARTİ katiliminizi bekliyoruz.
Gecen secimde aldiginiz uydurma kaydirma oy orani sizi asla kandirmasin.
Yuregi olan yeniden aday olurda boyunun olcusunu alir.
Yalnızca Giresuncular mı Beykozlu?
Yazı biiir, kendi kalesine gol biiir… Murat bey ilk yazısında, bir kuyruk acısını tımar etmeye çalışmış gibi gözüküyor. Çok yazık etmiş. Siyasî garazına mağlup olmuş. Bizleri hayal kırıklığına uğrattı…
Tabi akpye yalakalık yapsaydı sevinirdiniz, o zaman kuyruk acısı falan demezdiniz değil mi? Yazıyla ilgili eleştiriniz nedir ya da eleştirilen noktalara cevabınız var mı bunu yazın. Yazarla şahsi işlerinizi gidip dışarıda halledin. BAŞKA bir partili ya da başka bir stk varmıydı Beykozlular güününde onu yazın. Ama işinize gelmez derdiniz Beykz değil abilerinize yalakalık yapmak.