Beytaş Genel Müdürü Petek Eskioğlu görevden alındı
Beykoz Belediye Başkan Vekili Özlem Vural Gürzel’in kararıyla Beytaş Genel Müdürü Petek Eskioğlu görevden alındı.
Beykoz Belediyesi iştiraki Beytaş’da görev değişikliği yaşandı.
Başkan Vekili Gürzel’in atamasıyla Kasım ayında Beytaş Genel Müdürlüğü’ne atanan Petek Eskioğlu, yaklaşık 8 ay sonra yine Gürzel’in kararıyla görevden alındı.
Eskioğlu’nun ayrılış sürecinde Beykoz Belediyesi ve iştirak şirketlerinin herhangi bir mali yükümlülük altına girmediği öğrenildi.
Eskioğlu Ankara Üniversitesi Yüksek Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olmuş, Endüstriyel Fizikokimya üzerine mastırını, ardından Marmara Üniversitesi Modern Bilimler ve La Salle Üniversitesi (ABD) MBA programlarını tamamlamıştır.