İmamoğlu Beykoz'da, açıyoruz, yapıyoruz, başlıyoruz...

• 4
  • 12727

Hafta sonu Ortaçeşme Meydanı'nda vatandaşlara seslenecek İBB Başkanı İmamoğlu'nun imzasıyla paylaşılan davet metnindeki ifadeler dikkati çekti.

Cumhurbaşkanlığı ve Milletvekilliği Seçimlerine 17 gün kala siyasilerin Beykoz'daki turları da hız kazanıyor.

Bu kapsamda İBB Başkanı ve Millet İttifakı'nın Cumhurbaşkanı Yardımcısı Adayı Ekrem İmamoğlu, 29 Nisan 2023 günü Ortaçeşme Meydanı'nda vatandaşlara seslenecek.

İmamoğlu'nun imzasıyla sosyal medyada paylaşılan davetiyede kullanılan "yakında açıyoruz, başlıyoruz, yapıyoruz" ifadeleri tepkilere neden oldu.

"Beykoz ilçemizde hayata geçirdiğimiz birbirinden değerli projelerimizi tanıtacağımız Beykoz Yatırımları Tanıtım Töreni ve Halk Buluşması'nda sizi de aramızda görmekten mutluluk duyacağım" cümlelerinin altına İmamoğlu'nun imzası atılırken, hizmetten sayılan adımların "300 günde 300 proje" kapsamında yer aldığı anlaşıldı.

Davette şu ifadeler kullanıldı:

Restorasyon sonrası Anadolu Hisarı Müzesini açıyoruz

Çubuklu Kentsel Dönüşüm Projesine başlıyoruz

Geo-Tüp yöntemiyle Göksu Deresi'ni temizliyoruz

Göksu ve Küçüksu Dereleri Can Suyu Tüneli projesine başlıyoruz

Çiftçilerimize fide, malç naylonu ve gübre desteği veriyoruz

Balıkçılarımıza tekne bakım malzemesi dağıtıyoruz

Tokatköy Camii Hizmet Binası ve Gasilhanesi'ni hizmete açtık

Beykoz Enstitü İstanbul İSMEK'i yakında açıyoruz

Kavacık İstihdam Ofisi'ni yakında açıyoruz

Haber Merkezi

CHP Milletvekili Adayı Av. Sevgi Kılıç kimdir?
Önceki CHP Milletvekili Adayı Av. Sevgi Kılıç kimdir?
Müslüm Gürses'in duyulmamış şarkıları Beykoz'da tanıtıldı
Sonraki Müslüm Gürses'in duyulmamış şarkıları Beykoz'da tanıtıldı
Yorumlar (4 Yorum)

beykozlu vatandaş (1 yıl önce)

Çubukluya gidin bakın bakalım. kimseyi mağdur etmeden kentsel dönüşüm yapıyor. herkes dua ediyor imamoğluna. Osmanlı torunuyuz diye ortalık da dolaşıyorsunuz 20 yıldır anadoluhisarı kalesinin hali ortada. imamoğlu geldi de gezilebilir hale geldi. yıllardır kaderine terk edilen riva deresine gidin bakın bakalım, neler yapılıyor. beykoza metro planını en son sıraya koyan önceki yönetimler. bunun yanında birçok hizmeti var. bunları da tüm engellemerer rağmen tek başına yapıyor.

Beykozlu Vatandaş (1 yıl önce)

Sayın Beykozlu Vadentaş 20 yılda yapılan yollar kaldırımlar elmalı tüneli ve bağlantı yolları, Şahinkaya'ya Alman üniversitesi, Beykoz merkezi çevre düzenlemesi Yoros kalesinin tamiratı (A Kavağı )Beykoz ishekağa okulu yeniden yapıldı Göksu okulu yenilendi. Her yıl ilçe okullarına temizlik malzemesi veriliyor. Badana ihtiyaçları karşılanıyor. Camilerin temizlik ihtiyacı yine Beykoz Belediyesince karşılanıyor. Daha bunun gibi bir sürü hizmet sayarım sana. Mükemmel mi değil eksik var mı var ilçede hastane yok doğru düzgün 1 adet var o da yetmiyor. Acil kalp bölümü yok. Yıllardır metro yok tranvay yok. Eksik çok eyvallah ama 3 yıl oldu İmamoğlu ne yaptı 1 tek icraatini yaz bak ben yapılanları yazdım sende İmamoğlunun konuşup gülümsemesinin dışındaki icraaterinden 1 tanesini yaz bende özür dileyim.

beykozlu vadentaş (1 yıl önce)

sanki 20 yıldır imamoğlu yönetiyor gibi konuşanlar var :-) valla cok komik beykoz da istanbulda 20 yıldır kimde ne yaptı da imamoğlundan 3 yılda hizmet bekliyrsun

Beykozlu Vatandaş (1 yıl önce)

O değil de geleli 3 sene oldu İmamoğlu 1 tek çivi çakmadın Beykoz'a metro geliyordu, o olacak bu olacak yüzleri bile kızarmıyor yalan söylerken. 250.000 nüfuslu Beykoz gün geçtikçe eriyor. Çevre ilçeler uçuşa geçti bize ne hükmedenden ne de muhalefetten fayda var. Yıllardır tek çivi çakılmıyor bu ilçeye hee bu arada villalar yapılıyor hakkını yemeyelim Riva da hız kesmeden. İnsanların bir yerden ev alma şansı yok, bırakın bare çoluk çocuğuna ev yapsın bunu da izne bağlayın kaçak köçek olmasın ki deprem var. İmamoğlu na gelince şirin şey seni Beykoz da olan ismek leri kapat dön ismek açıyoruz de çok komiksin. Bütün bunlar olurken de muhalefet iktidar el ele Beykoz için tek proje sunamıyorsunuz. Beykoz u tek derdi imar imar imar